Home Iva se potepa Dražgoška gora

Dražgoška gora

written by petra February 9, 2020

Over the mountains and through the woods

Če odkriješ dobro idejo za izlet, jo je potrebno čimprej realizirati. Za današnje pohajkovanje smo izbrali Dražgoško goro.

°•☆

Izhodišče … zaselek Jelenšče, Dražgoše

Čas hoje … 30 minut

Zahtevnost … lahka pot, izhodišče je označeno, na koncu pa moramo biti malo pazljivi, da pridemo do razgledišča

Zanimivosti … čudovit razgled, ne preveč oblegana pot, Bičkova skala (10 minut s parkirišča), Dražgoše

•°☆

V Dražgošah sledimo tabli za Dražgoško goro do parkirišča, kjer pustimo avto in od koder se odpravimo peš proti vrhu.

Ne preveč strma, lepa pot vodi do vrha Dražgoške gore.

Ko pridemo do table za Vodiško planino, zavijemo levo v klanec.

Na vrhu se samo še se malo spustimo in že smo na Dražgoški gori. Z vrha se odpira čudovit pogled na Železnike, Ratitovec in ostalo škofjeloško hribovje.

Malca 🙂

Ko se vrnemo nazaj na parkirišče, se sprehodimo še do Bičkove skale. Le ta je bila bojni položaj v dražgoški bitki januarja 1942. Danes je na skali obeležje in velika zvezda, odpira pa se lep pogled na Dražgoše. Od izhodišča do skale je samo 10 minut hoje, tako da se splača pogledati.

Na koncu izleta še obvezen postanek pri spomeniku dražgoški bitki Cankarjevega bataljona.

Vesela sem, da sem našla to idejo za izlet in zagotovo se še vrnemo. Če ne na Dražgoško goro, pa na katerega od drugih vrhov, ki se dvigajo nad Dražgošami. Izbire je kar nekaj 🙂