Home Iva se potepa Posočje

Posočje

written by petra August 24, 2020

Camp. Explore. Dream. Discover.

Podaljšan vikend v Posočju avgusta je že stalnica. Letos smo ga začinili z dobro družbo in zares smo se imeli lepo. Pač če hočeš imeti najboljše sosede v kampu, jih pripelješ s sabo, kajne? 🙂

Iva je stakala pravo prijateljstvo … Ema je zlata punčka 😍 in pravi užitek ju je bilo opazovati med igro

Sometimes the smallest things take up the most room in your heart.”

Kampirali smo v kampu Rut, v vasici Svino nad Kobaridom. Lep, urejen kamp s prečuodvitim razgledom proti Kobariškemu Stolu.

V petek popoldne se preko Vršiča zapeljemo v dolino Trente in od tam v Kobarid. V kampu postavimo šotor, pomalicamo in šibamo proti Čedadu. Mestece, ki ga obiščemo vsakič ko smo tu in vsakič nas navduši.

Soboto namenimo za “posoško klasiko”. Zjutraj skočimo na Matajur, kjer se srečamo z Emo in njeno družino. Na vrhu naredimo par slikic za spomin in se odpravimo nazaj dol, saj se je vrh zavijal v oblak. Sobotno kosilo nas čaka na planini Kuhinja. Brez kobariških štrukljev ni vikenda v Posočju. Popoldan pa ohladitev v Nadiži pri Napoleonovem mostu ter sladoled v Kobaridu v dobri družbi.

V nedeljo se odpravimo odkrivati nekaj novega, Tolminski grad. Kozlov rob je vzpetina nad Tolminom, na kateri se nahajajo ruševine gradu. Pot do vrha je lepo urejena naravoslovna učna pot. Z vrha se odprejo zares čudoviti razgledi.

Domov se spet vrnemo z avtovlakom z Mosta na Soči do Bohinjske Bistrice.

Petek

Na poti do Posočja …

Kamp Rut, Svino

Čedad

Sobota

Matajur

°•☆

Izhodišče … Rifugio Pelizzo (v vasi Idrsko zavijemo proti Liveku, od tam pa nadaljujemo proti italjanski meji. Od tam sledimo vzpenjajoči cesti proti planinski koči Rifugio Pelizzo)

Čas hoje … 45 minut

Zahtevnost … lahka označena pot

Zanimivosti … čudoviti razgledi, cerkvica na vrhu, maline avgusta 🙂 , ob lepem vremenu se vidi vse do morja

☆•°

Planina Kuhinja

Napoleonov most in skok v Nadižo

Nedelja

Tolminski grad

Izhodišče … Tolmin

Čas hoje … 45 minut

Zahtevnost … lahka označena pot

Zanimivosti … učna naravoslovna pot, grad, razgledi

☆•°

Most na Soči in z avtovlakom domov